Hem / Kontakt / Reklamationer

Reklamationer

Även om BEVI alltid strävar efter att leverera produkter med hög kvalitet händer det ibland att vissa produkter inte lever upp till detta.

Hur gör man en reklamation? 

När du har ett reklamationsärende är det viktigt att du snarast kontaktar din kontaktperson eller BEVI:s kundsupport. Alla reklamationer angående leveransens utförande i förhållande till ordererkännande och följesedlar ska ske inom 8 dagar efter att du mottagit godset.

Innan något returneras måste du ha fått ett returgodkännande från BEVI. Vi tar inte emot returer som inte aviserats och godkänts i förväg.

Leveransbestämmelser

I övrigt gäller Teknikföretagens leveransbestämmelser, NL17.

Läs mer
Kontaktvägar för att få ett returgodkännande
Relaterad information

BEVI Kunskapsbank

BEVI Kunskapsbank är en samling av information inom våra expertområden  t.ex. elektriska drivsystem och kraftgenerering.

Utforska

BEVI AB (huvudkontor)

Bevivägen 1
384 30, Blomstermåla

Org.nr. | 556195-8314
Tel |
0499-271 00
Mail | info@bevi.se

BEVI AB (regionkontor)

Kontaktvägen 8
SE-901 33, Umeå

Org.nr. | 556195-8314
Tel | 090-70 44 30
Mail | bevinord@bevi.se