Ökad tillgänglighet till vår kundsupport via livechatt

Nu finns även möjligheten att kontakta BEVIs kundsupport via livechatt på vår hemsida. Detta gör vi för att öka vår tillgänglighet och betjäna våra kunder ännu bättre.

Under våren har vi haft en testperiod med ett verktyg för livechatt. Efter goda resultat har vi nu beslutat att göra denna möjlighet permanent på vår svenska hemsida. Du hittar chattfunktionen nere till höger på hemsidan. Välkommen med allehanda frågor!

Det är Patrik Ekelund och Mite Danielsson på BEVI i Blomstermåla som svarar på frågor via chatten. Vår ambition är att ha chatten tillgänglig så ofta som möjligt. Ibland kan det dock komma att hända att de inte är på plats. Då kommer chattfunktionen inte att synas på hemsidan. Naturligtvis finns dock våra övriga medarbetare på kundsupporten tillgängliga som vanligt via telefon och e-post vardagar mellan kl 7:30 – 12:00 och 13:00 – 16:00.

Efter ordinarie öppettider kan ni även, mot ett jourtillägg, nå oss dygnet runt på vår jourtelefon.

> Kontaktinformation till vår kundsupport i Blomstermåla och Umeå

Mite Danielsson

Mite Danielsson

Patrik Ekelund

Patrik Ekelund